top of page

Τα ΧΡΥΣΑ ΠΑΙΔΙΑ

Με αφορμή τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και την όλη υποτιθέμενη εντύπωση ότι αυτό το λεπτό ως κουκίδα στην χρονική διάρκεια μιας ζωής καθορίζει ΚΑΙ ΚΑΛΑ όλο το μέλλον, να μιλήσουμε και για τα παιδιά που αν και πέρασαν στις εξετάσεις και πήραν τα πολυπόθητα και κοινωνικά αποδεκτά πτυχία, η Ζωή τα πήγε εντελώς αλλού, για τα παιδιά που ακολούθησαν τη θέληση των γονιών τους, πήραν πτυχία και ακολούθησαν καριέρες που τα έκαναν να νιώθουν το λιγοτερο κενά και άδεια, Για τα παιδιά που αν και χωρίς τίτλους έγιναν ενήλικες που τελικά κάπου μεγαλούργησαν (η ανθρωπότητα βρίθει απο αυτες τις μαρτυρίες), για τα παιδιά που αν και δεν φέρουν βαρύγδουπους τίτλους είναι πιο κοντά στην Ευτυχία και την Πληρότητα από πολλούς εξ ημών κλπ κλπ


Το κουτί της Πανδώρας που λέγεται Ζωή δεν χρειάζεται τίτλους για να έχει Ουσία. Υποστηρίξτε τα παιδιά σας να βρουν αυτό που όντως θέλουν να κάνουν (ή να μην κάνουν στην τελική). Υποστηρίξτε τη Δημιουργικότητα και τη Θέληση για Ζωή και Παρουσία. Ενισχύστε το Συναισθηματικό τους Δείκτη σε ένα περιβάλλον ασφάλειας και αποδοχής. Εκπαιδεύστε τα να έχουν ισχυρή ταυτότητα και να μην κρίνουν και κρίνονται από τα επιτεύγματα.

Δεν είμαστε τα κατορθώματά μας. Έχουμε ήδη υπεραρκετά κενά Χρυσά Παιδιά.

"Ίσως και να έχω κάνει αρκετά, Και το χρυσό σας παιδί μεγάλωσε Ίσως αυτό το βραβείο δεν είναι αληθινή αγάπη Και είτε με είτε δίχως αυτό είμαι αρκετός Ίσως και να έχω κάνει αρκετά Επιτέλους θα προφθάσω Για πρώτη φορά βλέπω τη θρυμματισμένη μου εικόνα η οποία αξίζει εντελώς την Αγάπη Ίσως και να έχω κάνει αρκετά, Και βλέπω τελικά τον Εαυτό μου Μέσα από κανενός άλλου τα μάτια, Είναι τόσο ψυχοφθόρο να είμαι μπροστά στους προβολείς, όπου παίζω τον ρόλο όλων των υπολοίπων εκτός από τον δικό μου. Και βλέπω τελικά τον Εαυτό μου ολόκληρο μα καταβεβλημένο, Μια ιστορία που ντρέπομαι να πω Αλλά σιγά σιγά μαθαίνω να λύνω το ξόρκι, Και βλέπω τελικά τον Εαυτό μου, Τώρα θέλω μόνο ό,τι είναι αληθινό..." Sleeping at Last - Three

https://youtu.be/asobS45OFJY




6 views0 comments

Kommentarer

Det gick inte att läsa in kommentarer
Det verkar ha uppstått ett tekniskt problem. Prova att återansluta eller uppdatera sidan.
bottom of page